PakCik Google

Google
 

Cuti-cuti Malaysia-Kuala Terengganu

Sebnrnya ini smua cerita lama...tp barulah ni dapat mummy bgtau...hehehe...
Sonok sgt mummy dan en.hubby dapat bercuti ke Terengganu.Sebenar itu idea mak dan abah mummy yg nak jenjalan ke sana.Mummy dan en.hubby hanya merialisasikan saja hasrat mak dan abah itu..
So sebelum ke sana mummy pun wat ler preparation..Goggle ler kt intenet sgl bagai ttg hotel, map, dan tempat2 menarik untuk dilawati nnti. Mummy juga colling2 ler kwn lama mummy masa kt u dulu.Namanya Annie Julia.Jejak kasih ngan dia you...So dia ler yg tolong mummy booking hotel kt cna...
Kitaorg bergerak dr kajang pada kul 12 tgh mlm cmtu pada 18.12.08.Perjalanan mengambil masa yg panjang, oleh kerana en.hubby sorg yg drive, so masa nk dkt subuh tu kitaorg berenti di kuantan untuk en.hubby melelapkan matanya sebentar.Seram gak masa tu kerana tak banyak pun kereta..Yelah awal2 pagi gitu...After solat subuh kami pun bertolak ke Kuala Terengganu..Otw berenti bekpes dulu ok..(tak ingat pe nama tmpt tulah...dhlama sgtkan..)
Sampai di KT mummy mmg dh siap2 deal ngn Annie tu.So setelah hanpir 7 thn tidak bertemu dgn Annie(pas abis belajar msg2 bwk haluan sndiri) akhirnya hari itu kami bertemu jua. Sangat seronok sgt mummy dpt jumpe kwn lama.

Ok , di KT mummy, en.hubby,mak dan abah pun gi ler ke tmpt2 yg mmg sape2 pun dtg sini pasti akan pergi juga.. Dia antaranya Masjid Kristal (dpt gak jejak kaki ke sini), pasar payang(shopping tak hengat kt cni),Masjid Terapung dan jugak Losong(apa lagi kopok lekor ler).So, ini adalahgmbr2 yg sempat mummy snap spjg percutian itu..enjoice...







0 Katakanlah: