PakCik Google

Google
 

Penangan Ice-cream kit kat

Batrisha klau bab2 dapat makan ice-cream memang seronok bebenarlah dia...Nak2 semalam murah rezeki dia coz auntie alissa bagi dia DUA ice-cream kitkat..Ice-cream ni mmg sodap giler..mummy pun sokerr sangat..tengok tu batrisha makan ice-cream punyerle comot...mummy & papa nak rasa pun dia tak bagi...ish...kedekutnyer anak mummy ni...
^
^
^
^
^
^
^








8 Katakanlah:

LiNda said...

sedapnya..
comot..
coklat..

hahaha cute sangat !

Hot Mummy said...

mmg comot stiapkali dia makan ice-cream...

Rieyuzie Zainul said...

salam perkenalan hot mummy..seronok tengok makan ice cream..comeiii! menikmati sungguh..hehehe!!

Hot Mummy said...

salam perkenalan Rieyuzie..nak panggil apa yer??thanks sudi jengah blog saya..batrisha tu mmg menghayati sepenuhnya klau dpt mkn menda2 manis2 ni...she's like it very2 much...

mama tisya said...

amboi2 syoknye die mkn eskrem..anti nk cikit bole??heheheh

hah bdk2 gtu la,kalo mkn tu minta skit tkmo bg...:-)

Hot Mummy said...

mama tisya, klau nk sket mehler cni...
dh namanya bebudak mmg xleh nk kata apaler...

iedaLUVsham said...

amboi2!! cedap nyer c kecik comei ni mkn eskrem, heheh!!! raser nk cari eskrem gak lunch nnt, huhuhu!!! ;p

Hot Mummy said...

tgk c kecik ni mkn eskrem mmg smua pun tak tahan..mcm nmpk sedap sgtler