PakCik Google

Google
 

Hadiah Anniversary

Hi ouls,

Harini hati mummy sungguh berbunga2...kenapa???cubaler teka?jeng..jeng..jeng...
Okk, macamni ceritanya, malam td en.hubby ajak mummy ke Giant, mummy pun tanyelah nk wat per?en.hubby kata nk beli something...

Sampai kt Giant en.hubby ajak mummy masuk kt ada satu kedai butik.Mata mummy time tu dah terkebil2 dah...Tp mcm dh terasa sesuatu dlm hati ni..(msti en.hubby nk belikan mummy bajuni) lagipun dlm butik tu mmg jual smua baju perempuan. Then en.hubby kata pilihlah, mummy tanye kenapa?en.hubby jawab hadiah sempena anniversary kita haritu...
Yahooo...seronok bukan main lgler mummy...mummy pun pilihler baju yang rsnya mmg cantik pada pandangan mata mummy...harga??org dh nk byr watpe nk berkirakan..amik sajalah.Pilih punye pilih, 2,3x pusing butik tu,nah inilah hasil baju yg mummy pilih...


tengok tu tangan batrisha..nk interframe gak dia...


cantik tak baju ni?siap ada labuci lip lap lap lip lagi tu...


tangan dan leher ada labuci...


Wah...mummy dapat bayangkan klau mummy pakai pegi wedding ker harus glamor mummykan...terima kasih kt en.hubby yang berhati mulia tu yang sanggup mengorbankan wang ringgitnye untuk isterinya ini...kihkihkih...isterinya jer yang tak hengat nk beli prezen untuk suaminya


4 Katakanlah:

Ummi Hanie said...

salam kak as ...

wah epi aniversary again n again yer...besh nyer cik abg rajin blanje .. baju shantek plak tuh !

ni ade tag utk kak as ni..sile2la intai2 kat sini yer ;

http://ummi-hanie.blogspot.com/2009/06/bayor-utang-tag-ansur2-3-in-1.html

Hot Mummy said...

tq hanie...cik abg mmg cmtu, klau rezeki ada dia rajin blnja kak as & batrisha...
ok hanie, nnti kak as amik tag tu yer..

kakyong said...

tahniah, dah 4 tahun..
bestnya dapat hadiah baju chantek... bergaya sakan lah raya nih... ;)

Hot Mummy said...

tu ler pasal kak yonh, tak sabar nk melaram raya nu