PakCik Google

Google
 

Pusing-pusing di Mines



Walaupun harini mummy keje, sampai umah pun dah petang tp masih lagi bertenaga mantopp untuk keluar berhibur...hehehe..macam tak boleh nk tunggu hujung minggu aje...Saje jer malam tadi kitaorang pusing2 ke mines. Actually en.hubby nk repair handset dia, lepak kt kedai handset tu 10min jer.Selebihnya kitaorang pergi buang duit kat pusat games.huhuhu..Dah tentulah en.hubby dan batrisha terlebih excited.


Sementara en.hubby tukar token batrisha dh tak keruan..di ajaknye mummynya ke sini ke sana ...kejap2 dia cakap, mummy batrisha nak naik ni...mummy batrisha nak naik tu...adoi pokailer cmni duit en.hubby...semua mainan batrisha nak naik.Dah en.hubby gak yang mengajar batrisha masuk tempat2 gameni...harus layan ajerlah..nk wat cmne kan.Yang jadi mangsa mummylah terpaksa melayan karenah batrisha...Apa yang dia naik, dia nak suh mummy gak naik..nasib baik badan mummy ni masih slim,comel-loteh lagi dan muat untuk naik sekali dengan batrisha...hik..hik..hik..

Tengah2 dok layan batrisha, mummy terpandang sorang makcik ni yang begitu setia melayan anak2 dia bermain2 game.Walhal anak2 dia dh besar panjang..Jarang mummy tengok ibu bapa yang boleh masuk sekali ke tempat game bersama anak2 diaorang yang dah besar panjang sekali. Selalu tu kanak2ler kan yang datang dengan ibu bapa mereka masing2..Dia ikut jer kemana anak dia pergi.Tiba2 mummy rasa kesian plak.Anak2 dia tentulah syok main game,siap 2,3 kali tukar token lagi,yang mak dia dok ikutler kemana anak dia pergi...Macam rasa tak patut plakkan?


4 Katakanlah:

Zuhaini said...

wah.. panjang lebar entry ni.. penat eden membaca nya.. haha :)

Hot Mummy said...

zuhaini,
Panjang ker n3 ni?mummy rasa mcm pendek aje...

mummYaeesh said...

hah da dekat sgt la tu..uols dok mana ek??

Hot Mummy said...

weols dok kt kajang.mines tu mmg sll sgt pegi.mamayaeesh dok mana plak?